Unikaliu produktu prekiaujanti UAB Skano LT nepasiduoda rinkos tendencijoms ir deda visas pastangas pardavimų augimui 2009 metams.
 
Lietuvoje, Latvijoje, Ukrainoje ir Estijoje veikiantis parduotuvių tinklas SKANO prekiauja itin aukštos kokybės beržo miedienos baldais ir garsių italų, vokiečių bei estų gamintojų minkštais baldais ir elegantiškais šviestuvais, kitais interjero aksesuarais, atitinkančiais tiek SKANO baldų aukštą kokybę, tiek dizaino stilių.
 
Pagrindiniai ir populiariausi šios bendrovės parduodami baldai – bibliotekoms, darbo kabinetui skirta baldų kolekcija „Bjorkkvist“ (ji sudaro apie 80–90 proc. įmonės pardavimo), kurios gamyba užsiima jau penkioliktus metus iš eilės. Bendrovės meistrų sukurta produkcija platinama visame pasaulyje ir puošia tiek individualių namų, tiek biurų ar valstybinių įstaigų interjerą. Bene pusė Estijoje įsikūrusios gamyklos asortimento eksportuojama į Suomiją ir iš ten pasiekia kitas Skandinavijos bei Europos šalis.
 
Lietuvoje Skano LT dirba jau antrus metus, bet tik šių metų antroje pusėje kompanijai pradėjus vadovauti Lietuvos regiono vadovei Vilmai Karalienei-Kairaitienei, imtasi kurti naują SKANO Lietuvoje prekybos koncepciją, numatyta aktyvių rinkodaros veiksmų programa ir bendrovės veiklos efektyvumo kėlimo strategija, peržiūrėta personalo ugdymo strategija.
 
Skano LT, neatsižvelgdama į rinkos recesijos tendencijas, sekančių metų pardavimo planuose numato augimą ~ 100%. Kompanijos biudžete numatyta 4-5 % nuo apyvartos skirti rinkodaros išlaidoms. Kaip pagrindė šį sprendimą SKANO LT Lietuvos regiono vadovė, kad taip pasielgta vadovaujantis taisykle, kad krizės laikmetis yra gera proga ieškoti rinkoje naujų galimybių, o jos yra surandamos tuomet, jeigu esi matomas ir sukeli vartotojui pasitikėjimą, formuodamas įvaizdų, atitinkantį produkto kokybę.
 
Skano LT pradėjo permainų laikmetį nuo prekybos vietų keitimo. Iki šių metų pabaigos prekybos salonai Vilniuje ir Kaune jau persikels į naujas prekybos vietas, atitinkančias baldų stilių ir kompanijos įvaizdį. Tikėtina, kad tai pritrauks naują srautą tikslinių klientų, kurie lankosi analogiško stiliaus interjero prekių prekybos vietose. Jeigu prisiminus sėkmės klasikinę formulę – atsirasti tinkamu laiku, tinkamoje vietoje, tai SKANO LT siekia tapti tipišku šios formulės pavyzdžiu.
 
2009 metams numatytas rinkodaros veiksmų planas, investuojant į tokias netipines baldų reklamos priemones, kaip radio reklama, TV, stendai šalia greitkelio ir kt. Ketinama dalyvauti parodoje Baldai 2009, bendradarbiavimas su Knygų klubu, su knygynais, su akademinėmis mokslo įstaigomis, aktyvūs veiksmai ir įvaizdžio formavimas internetinėje erdvėje.
 
Spalio mėnesį vykdant SKANO prekybos salonų lankytojų apklausą, nustatyta, kad net 99 % anketų pildytojų informacijos, įrenginėjant būstą, ieškant reikalingų prekių namų interjerui, ieško internete. Tai įrodymas, kaip svarbu internete būti matomu ir pasiekiamu. Todėl SKANO LT deda daug vilčių į baigiamą kurti ir jau naudojamą naują SKANO tinklaraštį, kuris jau nuo pat pirmos savo gyvavimo dienos „duoda“ kompanijai savo pelną.
Sekantis žingsnis – dirbančiojo personalo prekybos salonuose kvalifikacijos ir profesionalumo kėlimas, lojalumo ugdymas. Darbuotojai profesionalumą kels 2 kartus per metus pardavimų įgūdžių tobulinimo seminaruose, 2 kartus per metus gaus papildomų žinių apie produktą, asortimento ir technologijų naujoves iš gamyklos specialistų. Darbuotojų motyvacijai SKANO LT vadovė skiria taip pat didelį dėmesį, suteikdama darbuotojams galimybę pajausti, kaip geri pardavimų rezultatai motyvuoja pačius pardavėjus kosultantus dar labiau stengtis. Investicija į personalo ugdymą - pagrindinė Skano LT pardavimų kokybės kėlimo kryptis 2009 metais.