Kai pasiruošti biuro perkėlimui?
- 6414 Peržiūrėjo
Turite išstudijuoti naujųjų patalpų išplanavimą. Žinoma, jei turite pajėgumų pasisamdykite profesonalą. Kitu atveju jums reikės suplanuoti, kaip bus išdėstyti darbo stalai, spintos ir visi kiti biuro baldai, kur sėdės kiekvienas darbuotojas. Tai reikia padaryti tam, kad tarp pavaldinių vėliau nekiltų visiškai beprasmių ginčų.
Pasamdykite patikimą perkrausymo kompaniją. Būtina pasirūpinti, kad viskas vyktų tvarkingai ir, kad nei vienas reikalingas daiktas nepasimestų. Patariama pasikalbėti su kelių perkraustymo kompanijų atstovais, suplanuoti, kokias užduotis iki kada ir per kiek laiko reikia padaryti. Jei vežate ypač brangius baldus, galite juos apdrausti – persikraustant jie gali būti apgadinti.
Iš anksto praneškite darbuotojams, kad pasiruoštų persikėlimui. Pasirūpinkite, kad kiekvienas gautų po talpią dėžę, kur galės tvarkingai susidėti savo daiktus.
Iš anksto pasirūpinkite komunikacijos priemonėmis. Sudarykite sutartis su interneto ir telefono ryšio tiekėjais. Kitu atveju net ir baigus įsirengimo darbus, jūsų įmonės darbuotojai negalės normaliai dirbti, nes neturės pagrindinių komunikacijos priemonių.
Pasigaminkite naujas vizitines korteles. Geriausia informuoti svarbiausius klientus asmeniškai. Taip pa pasikeiskite parašus el. pašto laiškuose, pasirūpinkite, kad jūsų interneto puslapyje ir kituose interneto kataloguose irgi būtų naujausia informacija apie pasikeitusį biuro adresą.
Svarbu, kad nuo pirmosios dienos jūsų biuras būtų apsaugotas. Dar prieš įsikėlimą įrenkite apsaugos sistemą. Šarvuotos lauko durys, signalizacija – būtini ofiso atributai. Taip pat būtina pasirūpinti, kad darbuotojai nuo pirmos dienos turėtų jiems reikalingus raktus.
Parenkite biudžeta naujiems biuro pirkiniams. Visko iš senojo ofiso perkelti nepavyks. Jei jūsų biuro baldai yra nepirmos jaunystės, apsvarstykite galimybę pirkti naujus baldus. Naujos spintos, stalai, kėdės papuoš naująjį biurą. Taip pat turėkite omeny, kad atsiras ir kitų netikėtų smulkių išlaidų.