Visi daiktai biure privalo turėti savo vietą
- 6131 Peržiūrėjo
Tikrai ne vienam įmonės vadovui iškyla klausimas – kaip užtikrinti sklandų ir efektyvų darbą biure? Būdų yra tikrai daug ir labai įvairių, tačiau pirmiausia reikėtų pradėti nuo pačių elementariausių dalykų – t.y. nuo tvarkos biure. Įsivaizduokite – šusnis popierių ant stalo, po ranka besimaišantys jau savaitę neplauti kavos puodeliai, šalia stalo stovintys ir praeiti trukdantys darbuotojų portfeliai ar rankinės – tokie dalykai tikrai neužtikrina greito ir operatyvaus darbo. Būtent todėl visi daiktai privalo rasti savo vietą biure, o tai padaryti leidžia ne kas kitas, kaip biuro spintos.
Biuro spintų būna įvairiausių rūšių. Bene svarbiausios yra dokumentams skirtos spintos. Dokumentams laikyti paprastai rekomenduojamos yra spintos uždaromis lentynomis. Jeigu saugomi itin svarbūs dokumentai, galima pasirinkti ir spintas su užrakinamomis durelėmis. Taip pat galime rasti ir metalinių spintų itin svarbiems dokumentams, kadangi tokios spintos yra nedegios ir kitaip nepažeidžiamos, galime būti tikri, jog nelaimės atveju nenukentės svarbiausi ir reikalingiausi dokumentai.
Ne ką mažiau svarbios yra ir spintos, skirtos darbuotojų asmeninių daiktų laikymui. Darbuotojų ar klientų viršutiniams drabužiams laikyti dažniausiai pasirenkamos paprastos drabužių kabyklos, tačiau tai nėra pats geriausias pasirinkimas. Drabužių kabyklos nėra patogios, o įmonės patalpoms esant nedidelės šių kabyklų paprasčiausiai nėra kur pastatyti. Todėl dažniausiai yra rekomenduojamos paprastos uždaros drabužių spintos.
Esant galimybėms spintos turėtų būti įrengtos kiekviename kabinete (čia kalbame apie dokumentų saugojimui ir rūšiavimui skirtas spintas). Šis baldas yra pagrindinis elementas, galintis padėti užtikrinti tvarką įmonėje.