”Domus galerija” rinkos sąstingį įveiks kviesdama žmones kurti, bendrauti, atrasti naujas idėjas, keisdama prekių asortimentą ir keldamas joms dar aukštesnius kokybės reikalavimus. Išsamūs rinkos tyrimai, vartotojų ir specialistų apklausos parodė, kad senieji prekybos modeliai baldais, namų apdailos, interjero prekėmis paseno. Leisdami sunkiau uždirbamus pinigus namų įrangos daiktams žmonės ieško juose idėjų, technologijų naujumo ir ilgai išliekančios vertės.
Didesnes pajamas gaunantys, santaupų turintys žmonės per sunkmetį atsigręžia į namus, jų atnaujinimą. Nes mano, kad įprastai brangius, kokybiškus daiktus šiuo periodu galima įsigyti pigiau. Tačiau dabar jie vadovaujasi dar aukštesniais kokybės standartais, labiau renkasi. “Sveri, ką pirkti, kokią vertę tai turės, kiek laiko tuo daiktu naudosies”, - sakė vienas apklaustųjų. Baldų ir interjero rinkoje potencialūs pirkėjai pasigenda įvairovės, prekybininkų profesionalumo, informacijos apie gaminius, pagarbaus požiūrio į save. Jiems nepriimtina paplitusi prekybos iš katalogų forma, kai žmogui, atėjusiam į prekybos saloną, apsispręsti tenka pažiūrėjus į “paveiksliuką”.
“Formuodami naują ”Domus galerijos” asortimentą, pasistengsime įnešti daugiau įvairovės į namų apdailos prekių asortimentą, pasiūlyti daiktų su idėja, pagamintų pagal naujausias technologijas, ekologiškų, palankų žmogui ir aplinkai. Prekiauti kviečiame tuos verslininkus, kuriems jų darbas yra ir gyvenimo aistra. Tik tokie šiandien gali sėkmingai dirbti, nes apie savo produktus žino daugiau, nei pirkėjas gali paklausti”, - kalbėdama apie galerijos ateitį kalbėjo “Ogmios” įmonių grupės ekonomikos direktorė Viktorija Radzevičienė.
Prekių asortimentą ketinama išplėsti, kviečiant prekiauti smulkių interjero detalių, tekstilės, indų gamintojų atstovus iš Lietuvos ir užsienio šalių. Planuojama pasiūlyti platesnį kainų spektrą, tačiau išlaikyti aukštus kokybės reikalavimus. Šiame prekybos centre ir toliau bus galima atrasti tokias prekes, kokių nėra niekur kitur.
Atsigręžti į kokybę verčia ir pasikeitusi padėtis nekilnojamojo turto rinkoje. Didelę dalį pirkėjų sudarė statytojai, priversti butus pardavinėti visiškai įrengtus. Pirkdami apdailos prekes prioritetą jie teikė kainai. Dabar šios pirkėjų grupės neliko. Įsirenginėdami namus sau žmonės visai kitaip renkasi - jiems svarbi išvaizda, dizainas, medžiagiškumas, patvarumas ir kaina. Pirkdami ilgai naudojamus daiktus žmonės netaupo, tačiau juos renkasi labai atidžiai. Vertinamos natūralios medžiagos, estetika. “Lietuvoje pirkėjai turi savitą skonį. Jie žino, ko nori ir ko ieško”, - pastebėjo V. Radzevičienė.
“Domus galerija” taps ne tik prekybos, bet ir intelektualaus bendravimo, kūrybos centru. Nebūtinai kiekvieną kartą lankytojai į ją turėtų ateiti tik pirkti. Norima ją susieti su gyvenimo būdo, saviraiškos veikla. “Kursime tokią aplinką, kurioje žmonės norėtų būti. Ateitų pailsėti, bendrauti, susipažinti, pasisemti įkvėpimo”, - sakė V. Radzevičienė.
Nuo 2003 m. veikiančią “Domus galeriją” valdo “Ogmios” įmonių grupė. Bendras prekybos patalpų plotas - 10,5 tūkst. kv. m. Šiuo metu centre veikia 45 parduotuvės, kavinė, restoranas “Pomodoro”.
Daugiau informacijos:
Viktorija Radzevičienė. “Ogmios” įmonių grupės ekonomikos direktorė.
Tel. 8 650 66951,
viktorija.radzeviciene@ogmios.lt,
www.ogmios.lt