Vis daugiau lietuvių, ieškodami informacijos apie prekes ir paslaugas, naudojasi elektroninės paieškos sistemomis. Populiariausios paieškos temos – baldai, nekilnojamas turtas, paslaugos automobilininkams.
Informacinės duomenų bazės „Mūsų Lietuva“ statistika liudija, kad šiemet svetainės lankytojai dažniausiai ieškojo informacijos apie nekilnojamąjį turtą ir tai kas su juo susiję. Beveik 100 tūkstančių žmonių domėjosi baldais, butais, statybos medžiagomis bei įmonėmis.
Antroje vietoje, pagal užklausų skaičių, informacija apie automobilius – 65 tūkstančiai svetainės lankytojų domėjosi automobilių remonto ir priežiūros, pirkimo - pardavimo paslaugomis, automobilių atsarginėmis detalėmis bei priežiūros priemonėmis.
Nuolat daugėjant automobilių bei aštrėjant konkurencijai tarp paslaugas automobilininkams teikiančių įmonių, reklama internete tampa pagrindine priemone informuoti apie savo paslaugas bei pritraukti naujų klientų.
Pasak įmonės “Saulės spektras” direktoriaus Raimundo Bliujaus, Lietuvos interneto naudotojai yra jauni, išsilavinę bei turintys didesnę nei vidutinę perkamąją galią žmonės, kurie informacijos ieško savo poreikiams.
Įdomu ir tai, kad nemažai lietuvių internete ieško informacijos apie medicinos įstaigas bei grožio paslaugas teikiančias įmones - tokių lankytojų buvo atitinkamai 25 tūkstančiai ir 15 tūkstančių.
Taip pat, nuolat auga ieškančiųjų informacijos apie viešbučius skaičius. Pagal tai galima spręsti, kad auga vidinis turizmas bei didėja viešbučio paslaugų poreikis.
Šaltinis: ebiz.lt