Dėl baldų broko – nervų karas
- 9644 Views
Noras kiek įmanoma greičiau įsikurti naujuose namuose ir ramiai laukti šeimos pagausėjimo klaipėdiečių šeimai apkarto taip, kad žmonės nebežino, ką daryti. Artimiausiomis dienomis kūdikio susilaukti turintys žmonės priversti kovoti su baldų pardavėjais, kad šie ištaisytų broką.
Plokštes pjaustė patys
Neseniai į naujus namus įsikėlusi klaipėdiečių šeima dėl baldų gamintojo kaltės priversta gyventi tarp maišų ir dėžių.
Daugiau nei prieš mėnesį miegamojo komplektą parduotuvėje "Gintaro baldai" užsisakę klaipėdiečiai pirkinį gavo su defektais.
Norėdama, kad brokas būtų ištaisytas kuo greičiau, jauna šeima priversta eiti kryžiaus kelius.
"Salone buvę komplektai mums netiko, todėl pateikėme specialų užsakymą. Jie sutiko mums pagaminti tokius baldus, kokių pageidavome. Tačiau gavę nustėrome – visų pirma jie pagaminti ne taip, kaip prašėme, antra – jie brokuoti", – dienraščiui "Klaipėda" pasakojo Diana Šimkienė.
Moteris teigė, jog gautus baldus nutarė surinkti jos vyras, tačiau vos tik pradėjęs tai daryti pastebėjo, kad miegamojo lovos plokštės yra kreivos.
Šį nedidelį broką klaipėdietis nutarė pataisyti pats – pagal lovos matmenis jis jas apipjaustė.
Tačiau vėliau paaiškėjo, kad brokuota buvo ne tik lova, bet ir spinta – veidrodžiai buvo pagaminti ir sudėti ne taip, kaip pageidauta.
Be to, skiriasi spintos rankenų aukštis.
Daiktus laiko ant grindų
"Vos tik pastebėję broką, iškart kreipėmės į "Gintaro baldus", kur ir pirkome miegamojo komplektą, tačiau su pardavėjais niekaip nepavyksta susitarti, kad jį ištaisytų. Vis žada pagaminti naujas duris, tačiau jų nesulaukiame", – piktinosi devintą mėnesį kūdikio besilaukianti moteris.
Ji pasakojo, jog į "Gintaro baldus" dėl broko kreipėsi prieš kelias savaites. Esą šios parduotuvės darbuotojai patikino, jog baldai gaminami Šiauliuose, todėl kai gamintojai turėsiantys laiko, atvyksiantys šių baldų apžiūrėti.
"Jiems pasakiau, kad nesutinku, negaliu laukti, kol jie teiksis atvykti. Prašiau problemą išspręsti kiek įmanoma greičiau. Juk gimdymas ant nosies, bet kurią dieną galiu išvykti į ligoninę. Tačiau namie netvarka – drabužiai ir kiti daiktai mėtosi ant žemės. Noriu dar iki susilaukiant mažylio viską susitvarkyti", – apmaudo neslėpė D.Šimkienė.
Pažadų netesėjo
Vėliau D.Šimkienė vis dėlto išsireikalavo, jog bendrovės atstovai Klaipėdoje atsiustų darbuotoją, kad šis apžiūrėtų baldus.
Tai padaręs jis pripažino, kad užsakymas išties atliktas neteisingai, kad baldas su defektu.
Tuomet, anot pašnekovės, pardavėjai jai pažadėjo, jog netrukus bus pagamintos naujos durys. Jie žadėjo, kad jas įstatyti atvyks ir jų darbuotojai. Tai šie turėjo padaryti praėjusios savaitės viduryje.
Tačiau sutartą dieną nei skambučio nei darbininkų D.Šimkienė nesulaukė. Tuomet ji vėl kreipėsi į "Gintaro baldus", kurie vėl pažadėjo, kad darbininkai atvyks savaitės pabaigoje. Tačiau jų moteris nesulaukė nei tuomet, nei šią savaitę.
"Šią savaitę, antradienį, jie jau tikrai žadėjo atvykti, tačiau vėl nesulaukiau nei skambučio, nei darbuotojų. Kažkoks užburtas ratas. Panašu, kad jie specialiai delsia ir man meluoja. Norėčiau, kad jie bent paskambintų ir perspėtų, laukti man jų ar ne. Tačiau gamintojai nesiteikia to daryti, kol pati nepradedu jų atakuoti skambučiais", – kalbėjo D.Šimkienė.
Taiso dvi savaites
Šiai šeimai baldus pardavusios bendrovės atstovė Klaipėdoje Laura Noreikaitė pripažino, jog spinta išties pagaminta su defektais.
Taip pat ji pridūrė, jog dedamos visos pastangos, kad brokas būtų ištaisytas.
"Spinta išties brokuota, mes tai pripažįstame. Bendrovė, kuri ją gamino, žadėjo atvežti ir įstatyti naujas duris kiek įmanoma greičiau. Tačiau broką leidžiama ištaisyti per dvi savaites, šis terminas dar nepraėjo", – paaiškino L.Noreikaitė.
Ji tvirtino kasdien raginanti gamintojus greičiau išspręsti šią problemą. Taip pat pridūrė, jog baldus gaminusi bendrovė pažadėjo naujas duris atvežti ir įstatyti šios savaitės pabaigoje.
"Suprantu šią šeimą, man prieš ją tikrai labai nesmagu, bet pati nieko pakeisti juk negaliu, nes nuo manęs niekas nepriklauso. Jie pažadėjo naujas spintos duris įstatyti šį penktadienį", – patikino pašnekovė.
Pasak atstovės, atvejų, kai klientams buvo pristatyti brokuoti baldai, dar nėra buvę.
Vijoleta Budriuvienė, Klaipėdos ne maisto produktų kokybės inspekcijos vedėjos pavaduotoja:
Šioje situacijoje atsidūrusiai šeimai, ir kitiems vartotojams visų pirma patariu savo nusiskundimą surašyti raštu ir kreiptis į juos pardavusią bendrovę. Ji per dešimt darbo dienų privalo ištaisyti broką arba motyvuotai raštu pirkėjui išdėstyti, kodėl nesutinka to daryti. Jei vartotojas jaučiasi teisus, tačiau pardavėjas nesutinka arba delsia ištaisyti broką, siūlyčiau kreiptis į vartotojų teises ginančias institucijas. Tuomet, kai mes įsikišame, problemos dažnai labai greitai išsisprendžia. Visų pirma atliekame savo tyrimą, nustatome broką, o po to įpareigojame gamintoją ar pardavėją jį ištaisyti. To nepaisantiems gresia baudos. Nusiskundimų dėl brokuotų baldų išties sulaukiame nemažai – šią savaitę gavome jau tris skundus. Nors tai gana nemenkas skaičius, vis dėlto, palyginti su prieškriziniu laikotarpiu, skundų dėl baldų su defektais yra gerokai sumažėję – tuomet jų gaudavome kone kasdien ir ne po vieną.