Prabangiais baldais prekiaujanti bendrovė „Auster ir Ko“ privalės sumokėti 5 900 litų pirkėjai, įsigijusiai nekokybiškus baldus. Taip nusprendė Vilniaus rajono apylinkės teismas, sprendimą priėmęs už akių – baldų pardavėjas net nesiteikė teismui pateikti atsiliepimo į pareikštą ieškinį.

Vilniaus rajono apylinkės teismo sprendimas dar negalutinis – „Auster ir Ko“ dar gali kreiptis dėl už akių priimto sprendimo peržiūrėjimo.

Į teismą viena Vilniaus rajone gyvenanti moteris kreipėsi prašydama priteisti sumokėtą sumą už nekokybiškus baldus. Ieškinyje moteris nurodė, kad pagal vartojamąją prekių užsakymo ir pardavimo sutartį įsigijo baldus.

Po kiek laiko ji pastebėjo, kad baldai pasidarė nelygūs, nusitrynė jų odos dažai, baldų išvaizda tapo neestetiška.

Kadangi baldai buvo nekokybiški, moteris kreipėsi į juos pardavusią bendrovę ir reikalavo arba pakeisti baldus, arba nutraukti sutartį ir grąžinti pinigus.

„Auster ir Ko“ nesutiko su klientės teiginiais ir atsisakė patenkinti jos pretenziją – esą skundas yra nepagrįstas.

Apie kilusį ginčą pirkėja informavo Valstybinę ne maisto produktų inspekciją (VNMPI), kuri, išnagrinėjusi jos skundą, nustatė įvairių baldų defektų.

Pasak inspekcijos darbuotojų, sėdimų pagalvių kimšinė medžiaga yra suslūgusi, todėl matomi minkštosios dalies nelygumai, be to, kaip teigiama inspekcijos rašte, pagalvių sėdimų dalių paviršiuje vietomis matomi odos dengiamojo dažymo nusitrynimo požymiai.

VNMPI komisija priėmė nutarimą, kuriame konstatavo, kad baldus įsigijusios moters pretenzija yra pagrįsta. Būtent šios inspekcijos pažyma rėmėsi civilinę bylą nagrinėjęs teismas.

 

www.DELFI.lt