Pertvaros biure – pigu ir efektyvu
- 4939 Views
Norėdami užtikrinti sklandų darbą įmonėje, įmonių vadovai didžiausią dėmesį turėtų skirti darbuotojų gerovei, nuo kurios priklauso ir atliekamo darbo kokybė bei efektyvumas. Darbuotojai savo darbo vietoje turi jaustis gerai ir nevaržomai, darbo vieta turi būti tokia, jog joje būtų galima ramiai susikaupti. Tačiau tai neretai padaryti yra sunku.
Kodėl? Atsakymas gana paprastas – kartais dėmesį dirbant blaško aplinkinis triukšmas ir šurmulys, neretai pasitaiko ir taip, jog darbuotojai nuo to pavargsta ir pasigenda individualios erdvės. Taigi, ilgainiui darbas didelėje atviroje erdvėje tampa varginantis bei sunkus.
Tačiau tai jokiu būdu nereiškia, jog biuro patalpas privaloma suskirstyti į kabinetus. Netgi priešingai – biuro patalpos padalintos į kabinetus apsunkina darbuotojų bendravimą, kuris yra tiesiog būtinas norint užtikrinti operatyvų darbą. Išeitis iš šios situacijos tikrai yra – dauguma įmonių jau pasekė Vakarų pavyzdžiu ir savo biuro erdvę pradėjo dalinti pertvaromis.
Pertvaros leidžia sukurti individualią darbo vietą kiekvienam darbuotojui arba suskirstyti patalpas į tam tikras darbo zonas (skirstymas priklauso jau nuo Jūsų pačių poreikių), taip sumažinamas darbo vietoje kylantis šurmulys, o kartu ir netrukdoma darbuotojams betarpiškai bendrauti tarpusavyje.
Pertvaros puikiai tinka ir biuro interjere – biuras atrodo žymiai modernesnis. Taigi, įsigydami pertvaras ne tik sukursite individualias darbo vietas ir pagerinsite atliekamo darbo efektyvumą, tačiau taip pat ir prisidėsite prie įmonės interjero kūrimo.