Itin dažnai įmonės vadovams iškylantis klausimas yra susijęs su veiksniais, kurie trukdo darbuotojams kokybiškai ir efektyviai atlikti savo darbą. Nenuostabu, kad svarbiausias veiksnys čia yra nuolatos biure tvyrantis šurmulys, kuris tikrai ne vienam darbuotojui neleidžia susikaupti.

Siekiant šią problemą išspręsti galimi yra keli variantai. Pirmasis variantas – patalpų suskaidymas į atskirus kabinetus. Tai bene populiariausias variantas šiuo metu Lietuvoje. Tai efektyvu, kadangi darbuotojams yra sukuriamos atskiros darbo vietos, taip išsprendžiant nuolatinio šurmulio problemą.

Kitas galimas variantas – pertvaros. Siekiant padidinti darbo efektyvumą vis dažniau į pagalbą pasitelkiamas Vakarų pavyzdys - daugelis pažangių bei modernių biurų jau seniau ėmėsi šią triukšmo problemą spręsti didelę biuro erdvę dalindami pertvaromis. Erdvės suskaldymas į atskirus kabinetus yra nepraktiškas dėl to, jog neleidžia kolegoms tarpusavyje bendrauti. Šiais laikais jau yra puikiai suprantama, jog darbo kokybė taip pat priklauso ir nuo kolektyvo darnos. Būtent todėl pradėtos naudoti biuro pertvaros.

Pertvarų dėka darbuotojams yra sukuriamos individualios darbo vietos – tai leidžia daug geriau susikoncentruoti į atliekama darbą, todėl dirbti yra patogiau. Pertvaros optimaliai padalina didelę biuro erdvę ir gali būti įdiegtos įvairiose vietose.

Kalbant apie biuro interjerą, pertvaros suteikia jam savito novatoriškumo bei modernumo, taip kartu kuriamas ir kompanijos įvaizdis. Jų spalva gali būti pasirinkama individualiai, todėl tikrai nėra sunku jas pritaikyti savo biuro interjere.

Tai iš tiesų praktiškas sprendimas kartu mažinantis šurmulį darbo vietoje bei netrukdantis kolegoms nevaržomai bendrauti tarpusavyje.