2009 metų pradžioje duris atvėrė naujas SKANO mažmeninės baldų prekybos tinklo salonas Vilniuje interjero ir apdailos centre Domus galerijoje. Tai antras naujas salonas,kurį SKANO atidarė per pastaruosius 2 mėnesius. Be baldų salono Domus galerijoje ir Akropolyje Renlenos baldų centre Vilniuje SKANO dar turi baldų salonus Klaipėdoje ir Kaune.
SKANO tinklas Lietuvoje šiuo metu yra pokyčių stadijoje. Mat rinkos sąlygos generuoja sprendimus ieškant naujų būdų kaip atsirasti savo vartotojų akiratyje tinkamu laiku tinkamoje vietoje. Ketvirto prekybos salono atidarymas Lietuvoje suteikia galimybę klientams kuo mažiau vargintis ieškant SKANO prekinio ženklo baldų.
Prieš pat naujuosius metus, 2008 metų gruodžio mėn., SKANO pakeitė savo salono vietą Kaune ir įsirengė naują parduotuvę interjero dizaino centre ARTIS. Šis sprendimas taip pat buvo priimtas remiantis vartotojų tikslinės grupės geresniu pasiekiamumu.
SKANO salonas Domus galerijoje pasižymi tuo, kad čia galima surasti visas SKANO baldų ir interjero aksesuarų naujoves, kuriomis SKANO tik neseniai papildė savo asortimentą. Šiame kompaktiškame salone telpa viskas: biblioteka ir darbo kabinetas, svetainė, valgomasis, svečių kambarys, miegamasis, klientų priimamasis, biuras, jaukus kampelis kavos išgėrimui, cigaro surūkimui su artimu draugu ar verslo partneriu.
SKANO knygų lentynų ir kitų darbo kabineto baldų kolekcija Bjorkkvist - tai tikras išsigelbėjimas knygų mylėtojams, žinių pasaulio atstovams, kurie neabejingi meile knygoms, pagarba klasikai, ištikimybe natūraliam medžiui.
Nors po 2-jų metų SKANO prekybos tinklo buvimo Lietuvoje apie 40% klientų yra sugrįžę arba pagal rekomendacijas, negalime pasikliauti vien tik šiais gerbėjų rato augimo rodikliais. Vien tai, kad klientai, suradę SKANO knygų lentynų kolekciją Bjorkkvist negali atsidžiaugti, kad pagaliau rado tai, ko ieškojo daug metų, byloja, kad reikia investuoti į žinomumą, komunikaciją su vartotojų rinka. Pirkėjų žodžiai „kur jūs anksčiau buvote?...“ kalba apie tai, kad mūsų baldų vartotojams reikia, tik sunkokai randa. Tad UAB SKANO LT šiais metais investuoja dideles lėšas į šios problemos sprendimą: norime būti matomi, girdimi, jaučiami, lengvai surandami.
Atradome puikią partnerystę su Knygų klubu, kuris turi bemaž 50 000 narių Lietuvoje. Tas kas myli knygą, kartais neranda išeities, kaip jas sutalpinti, kad jos netaptų našta interjerui ir šeimininkui. Mūsų baldais įrengtame stende Knygų klubas dalyvavo Knygų mugėje Litexpo rūmuose vasario mėn. 12-15 dienomis. Po šios mugės labai išaugo susidomėjimas mūsų bibliotekos kolekcija Bjorkkvist, sulaukiame daug papildomų skambučių, ateina klientai darytis namų bibliotekos ar darbo kabineto projektus, konsultuojasi su mūsų dizaineriais ir pardavėjais – konsultantais.
Partnerystė su Knygų klubu yra tik vienas iš pavyzdžių, kaip galima rasti būdų ir recesijos metu “nesėdėti nukabinus nosį”, o ieškoti būdų, kaip būti matomu, girdimu ir jaučiamu rinkoje, kaip pasiekti savo vartotojo ausį, pakliūti į jo akiratį, išprovokuoti interesą atnaujinti namų interesą, daryti savo būstą jaukesniu ir gražesniu.
SKANO jau nuo gruodžio mėnesio girdi 82% apklaustų Lietuvos įmonių vadovų Žinių radijo pagalba. SKANO rinkodaros planuose - išeiti ir TV eterį. Pasirinkome ir šiuo metu skaitomiausius mūsų potencialių pirkėjų ekonomikos leidinius, kur mūsų vartotojas ieško “receptų”, kaip išvengti skaudžių ekonomikos recesijos pasekmių, kokia perspektyva laukia mūsų ekonomikos artimiausiu metu.
Reklama ir buvimas bei matomumas internete jau davė neabejotiną žinomumo augimą. Daug sulaukiame naujų klientų būtent iš virtualios erdvės reklamos. Investicija į internetinę reklamą pasijautė iškart pagausėjusiais skambučiais ir apsilankymais.
Taigi, galima patvirtinti, kad “kai tingi dirbti, tai ir krizė trukdo”… O SKANO tinklui – tai naujų galimybių metas.
 
UAB “SKANO LT”
Lietuvos regiono vadovė
Vilma Karalienė-Kairaitienė