Kalbant apie biuro interjero sprendimus, biuro baldus ir kitus su šia tema susijusius dalykus, didžiulis dėmesys yra skiriamas darbuotojui. Tačiau neretai pamirštama aptarti klientų ar įmonės svečių patogumo aspektus.

Biuro patalpose turėtų būti erdvės ne tik įmonės darbuotojams, tačiau taip pat ir įmonės svečiams Tai svarbu todėl, jog būtent šiose zonose yra užmezgami pirmieji ryšiai su klientu, reprezentacinių įmonės zonų dėka, įmonės svečias gali susidaryti tam tikrą nuomonę apie organizacijos veiklą bei darbo atmosferą. Visa tai yra itin svarbu, norint užtikrinti ilgalaikius santykius su klientu.

Kiekviena įmonė privalo turėti bent kelias įmonės reprezentacines zonas savo biure. Paprastai tokioms zonoms yra priskiriamas laukiamasis, priimamasis bei vadovo kabinetas. Kiekviena iš šių zona yra specifinė ir leidžianti  įmonės svečiui ar klientui susidaryti atitinkamą įspūdį.

Pirmoji erdvė su kuria susiduria klientas patekęs į biuro patalpas yra priimamasis. Čia įmonės svečias susiduria su biuro darbo atmosfera bei darbo aplinka. Ši erdvė turėtų būti pati reprezentatyviausia, kadangi ji yra tarsi įmonės vizitinė kortelė. Tuo tarpu laukiamajame kabinete žmogus įspūdį susidaro pats – čia nėra juntama įmonės darbo atmosfera, todėl laukiamasis turėtų būti įrengtas patogiai, kliento patogumui čia svarbūs yra minkšti baldai. Vadovo kabinetas taip pat priskiriamas įmonės reprezentatyviosioms zonoms. Šalia vadovo darbo vietos, taip pat kabinete turėtų būti ir erdvė neformaliam bendravimui, kurioje svarbų vaidmenį vaidina minkšti biuro baldai.

Tinkamai įrengus visas šias tris erdves, nesunkiai galima užsiauginti autoritetą klientų, o neretai ir konkurentų tarpe.